ŞEDINŢA COMISIEI DE INCLUZIUNE SOCIALĂ A JUDEŢULUI BACĂU
Vineri, 2 martie 2012, începând cu ora 11.00, la sala mică a Palatului Administrativ a avut loc şedinţa Comisiei de Incluziune Socială a judeţului Bacău la care au participat membrii de drept ai comisiei.
Şedinţa a fost prezidată de doamna Zărnescu Nicoleta, director Cancelarie Prefect, care a prezentat următoarea ordine de zi:
1. Stabilirea direcţiilor de acţiune a Comisiei Judeţene de Incluziune Socială pentru anul 2012.
2. Diverse
Întrunirea a debutat cu dezbaterea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Comisiei de Incluziune Socială a judeţului Bacău, care a fost aprobat în unanimitate. Ulterior, s-a analizat stadiului de realizare a Raportului de monitorizare a incluziunii sociale pentru cel de-al doilea semestru al anului 2011 şi a propunerilor de acţiuni în anul 2012 pentru obiectivul reducerea sărăciei/incluziune socială în vederea întocmirii Planului judeţean de acţiuni privind incluziunea socială pentru anul 2012.
În cadrul dezbaterilor s-au stabilit principalele direcţii de acţiune a Comisiei Judeţene de Incluziune Socială pentru anul 2012.
La final, Instituţia Prefectului şi-a manifestat disponibilitatea de a acorda sprijin pentru depunerea de proiecte pe Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.
Cancelarie Prefect
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu