duminică, 9 februarie 2014

NAVIGATOR WEB CONTROLAT DE MOUSE, PENTRU NEVĂZĂTORI

          Astăzi, plimbîndu-mă prin mediul virtual, am descoperit un articol interesant semnat de domnul Cristi Juverdeanu si publicat pe blog-ul personal. Cum scrie și în titlu, articolul se referă la un navigator web controlat de mouse, pentru persoanele complet nevăzatoare sau cei cu rest mic de vedere. Acest soft, incă in stadiu de proiect, din câte am dedus, are ca scop ghidarea utilizatorului prin voce asupra poziției cursorului pe ecranul computerului. Tot din articol am dedus că principalul neajuns este faptul ca nu permite citirea decât a vreo 5 site-uri din România, cele care folosesc scrierea corectă cu diacritice. Articolul cu pricina a fost publicat la data de 22 iulie 2013 si nu stiu dacă, în timpul scurs de atunci, s-au mai produs modificări. Oricum, pare foarte interesantă ideea, cel putin la prima vedere.
           Articolul se găsește pe pagina COMUNITATE și este preluat de pe site-ul domnului Juverdeanu. Vă recomand să-l citiți și sa-mi impărtășiți și mie părerile voastre.
                                                                                                     Referent, BOGDAN BASARAB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search